دوستانه
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید اوقات خوشی رو در این وبلاگ براتون آرزو می کنم.

پيوندها
کویر لوت
گل سرخ
mahsa jo0o0n
asal-love68
دل دریایی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس ashkan.az.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 50
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 48438
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


نويسندگان
اشکان

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 19 آبان 1391برچسب:, :: 12:26 :: نويسنده : اشکان

دیکشنری دیجیتال!!!!

#########################

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که در حال خواندن یک کتاب به زبان دیگر با کلمه ای نا آشنا روبرو شوید، شاید برای یافتن معنی آن کلمه به دیکشنری های کتابی نگاه کنید یا از دیکشنری موبایلتان استفاده کنید.

اما هر دوی اینها زمانبر هستند و نیاز است تا آن کلمه را میان انبوه صفحان دیکشنری کتابی پیدا کنید یا در دیگشنری موبایلتان آن را تایپ کنید. اما با وجود تکنولوژی راه ساده تری هم هست.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، تنها با خرید یک دیکشنری ۲۸۰ دلاری جالب با نام Point and Click یافتن معنی کلمات نوشته شده آسان میشود. این دستگاه ابعادی کوچک و جیبی دارد و می‌تواند همه جا همراه کاربرانش باشد.

Point and Click در واقع مجهز به یک اسکنر قوی است که می‌تواند روی کلمه مورد نظر کاربران متمرکز شده، کلمه را اسکن کند، در حافظه‌اش ثبت کرده و در نهایت معنی آن را پیدا کند. اسکنر این دستگاه به صورت دوربینی کوچک روی بدنه آن تعبیه شده است و تنها با فشردن یک کلید کار می‌کند.

همچنین با وجود یک بلندگوی داخلی این دیکشنری میتواند تلفظ درست کلمه را ارائه دهد. نمایشگر این دستگاه با اندازه ۲/۴ اینچ و وضوح تصویر ۲۴۰ در ۳۲۰ پیکسل هم برای نمایش معنی کلمات مناسب است. این دیکشنری در حافظه‌اش بیش از ۵۰۰ هزار کلمه را ذخیره کرده است و می‌تواند از زبان‌های مختلف فرانسوی، اسپانیولی، ایتالیایی و آلمانی به انگلیسی و برعکس ترجمه کند. این دستگاه همچنین قابلیت‌های دیگری مانند پخش Mp3، ضبط صدای دیجیتالی و نمایش عکس را هم دارد.